غمه عشق







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





حرفای خودم باخدای خودم

ای خدا دلم گرفته دوس دارم گریه کنم انقدکه صداش به تموم عالم برسه تا بدونن بدتراز من کسی نیس به خودشون اومیدوار باشن.

 ای خدا دیونه شدم بدم میاد از این 2نیانامرد بدم میاد از ادمای پسته این 2نیا

  ای خدا خودت بگو من یه روز خوش تا الان داشتم خودت قضاوت کن 

ای خداچقد اون همه دردی که دارم پشته خنده های الکیم پنهان کنم.

 وای خدا فقط خودت به دادم برس می خوام بیام پیشت

 ای خداتو این 2نیا از ادماش خیلی دلخورم نمی تونم تحملشون کنم. 

 ای خدا چقدتحمل کنم بسه دیگه منم ادمم هااا

ای خدا چرا من اخه

 چرا؟؟؟چرا؟؟؟چرا؟؟؟

 



نظرات شما عزیزان:

amirali
ساعت12:53---28 ارديبهشت 1391
zendegi joz ghashangi nist dorost behesh negah konid khahesh mikonam hefa diga bar nemigarda amirali asheghe donyast bara shoma ham doa mikonam delshad bashid azizanam

amirali
ساعت12:51---28 ارديبهشت 1391
zendegi joz ghashangi nist dorost behesh negah konid khahesh mikonam hefa diga bar nemigarda amirali asheghe donyast bara shoma ham doa mikonam delshad bashid azizanam

وحید
ساعت19:56---6 ارديبهشت 1391
سلام ممنون که به وبم سرزدی

عالی بود خیلی حال کردم

موفق باشی منتظر دیدار مجدد.پاسخ:salam golam khahesh mer30


Mohammad Ghanadi
ساعت15:31---6 ارديبهشت 1391
زندگي منه ها....
خوب به تصوير كشيديش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط فاطی در 13:8 | |